پرسش هاي متداول مشتريان ايماخريد

چطوري بايد از سايت خريد کنم؟
روش خريد از سايت در راهنماي خريد بطور کامل آورده شده است. اگه باز هم سوالي در اين مورد برايتان پيش آمد مي توانيد با شماره تلفن ما  تماس بگيريد و سوالتان را مطرح کنيد همچنين ميتوانيد گفتگوي که در پايين صفحه قابل مشاهده هست را داشته باشيد.

 
آيا براي خريد از سايت حتما بايد عضو سايت شويم؟
خير، نيازي به ثبت نام در فروشگاه نيست. شما ميتوانيد در کمترين زمان ممکن خريد انجام دهيد.


آيا پس از خريد با ما تماس هم گرفته ميشود؟
بله البته. براي تاييد خريد و اطلاع رساني در مورد زمان و نحوه ارسال سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد.

 
آيا امکان خريد به صورت اقساط وجود دارد؟
خير. در حال حاضر امکان فروش به صورت اقساط نداريم!

 
آيا امکان تخفيف روي قيمتهاي سايت وجود دارد؟ 
کالاهاي درج شده در سايت با حداکثر تخفيف ارائه شده اند. اما شما ميتوانيد در صورت نياز به يک کالا به تعداد زياد تر با ما تماس بگيريد.

 
آيا در تمام ساعات شبانه روز مي‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مي‌‏توانيد سفارش خود را ثبت کنيد. رسيدگي و پردازش سفارش‏‌هايي که در ساعت‏‌هاي غيرکاري ثبت مي‌‏شوند، در اولين ساعت‌‏هاي کاري روز بعد و با اولويت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 
چرا اينقدر تعداد محصولاتتون کم هست؟
کيفيت براي ما در اولويت قرار دارد، براي همين سعي ما اين بوده که اگه از کيفيت محصولي به طور کامل مطمئن نبوديم اون رو داخل ليست فروش وارد نکنيم. البته فروشگاه در حال گسترش است و محصولات جديدي قرار است که به فروشگاه اضافه بشود. شما هم مي توانيد در اضافه کردن محصولات جديد به ما کمک کنيد، تنها کاريکه لازم است انجام بديد اين است که توي قسمت تماس با ما ، نام محصولي که دوست داريد اضافه شود براي ما ارسال کنيد.

 
مزيت خريد اينترنتي به خريد حضوري چيه؟
خريد اينترنتي باعث صرفه جويي در وقت و هزينه مشتري ميشود. بخاطر اينکه مشتري ميتواند قبل از اينکه خريدش را انجام دهد، با چند کليک ساده از مشخصات محصول به طور کامل اطلاع پيداکند و بعلاوه  مي تواندقيمت و شرايط محصول را با جاهاي ديگر مقايسه کند. بعلاوه، در خريد اينترنتي شما خريد رو انجام ميدهيد و جنس را جلوي درب منزل خودتان تحويل ميگيريد. همچنين، سيستم خريد اينترنتي ايماخريد اين امکان را به مشتري ميده که در صورتي که از جنس خريداري شده رضايت نداشته باشد، ميتواند آن را مرجوع کرده و هزينه ي آنرا بطور کامل دريافت کند.
 

من خودم شخصا ميتونم براي خريد بيام شرکت؟
در حال حاضر امکان مراجعه حضوري فراهم نمي باشد. 

 
مي‏‌توانم سفارشم را تلفني ثبت کنم؟
امکان ثبت سفارش به صورت تلفني هم وجود دارد و ميتوانيد از مرکز تماس شرکت ايماخريد  براي ثبت سفارش خود راهنمايي بگيريد.

 
اگه چيزي رو که ميخواهم اينجا پيدا نکردم ميتوانم آنرا درخواست بدهم؟
البته ، تنها کاري که لازم است انجام بدهيد اين است که در قسمت تماس با ما اسم و يا مشخصات محصول درخواستي خود را براي ما ارسال کنيد و يا از طريق شبکه هاي اجتماعي به ما اطلاع دهيد .

 
کالاهاي شما گارانتي هم دارند؟ اگه دارند به چه مدت؟
بله، جنس هايي که ما توي فروشگاه عرضه ميکنيم دو نوع گارانتي دارند. گارانتي اول، گارانتي خود محصول است که توسط کارخانه سازنده کالا يا شرکت هاي وابسته روي اون درج شده. گارانتي دوم، گارانتي فروش خود فروشگاه ايماخريد که به شما امکان تست محصول و ارجاع دادن آن در صورت عدم رضايت رو ميدهد.

فايده تبليغ براي محصولاتي که نداريد چيست؟!
فروشگاه اينترنتي ايماخريد اين محصول را فقط جهت اطلاع رساني در اختيار شما قرار داده شما مي توانيد با ديدن مشخصات کلي اين محصول و مقايسه با ساير مدل ها و برند ها محصول مورد نظر خود را انتخاب و از سايت هاي ديگر خريد کنيد. فروشگاه اينترنتي ايماخريد براي سهولت خريد مشتريان عزيز اين اطلاعات را جمع آوري کرده است.


امکان اينکه يه جنسي را بصورت کادويي بفرستيد هست؟
 بله حتما ، براي بعضي از محصولات اين امکان وجود دارد، شما ميتوانيد در قسمت توضيحات خريد ذکر کنيد براي هديه هست و آدرس فرد مربوطه را ذکر کنيد .

کد رهگيري چيست؟ 
کد رهگيري کديست که پس از تکميل فرآيند خريد به شما داده مي شود. اين در واقع کد ارسال محصول است که شما ميتوانيد بوسيله آن از وضعيت ارسال شدن محصولتان مطلع بشويد. براي اينکار ميتوانيد اين کد را در قسمت رهگيري سفارش وارد کنيد و وضعيت ارسال کالاي سفارش داده خودتان را ببينيد


هزينه ي پست براي شهرهاي مختلف چطوري است محاسبه ميشود؟
براي همشهريان مشهدي اين هزينه رايگان ميباشد و براي ساير شهر ها هم بسته به حجم بسته و شهر مورد نظر، بر اساس تعرفه شرکت هاي پستي حساب خواهد شد.

 
آيا پس از دريافت کد رهگيري ، فرآيند خريد به پايان رسيده است؟
بله، البته تا زماني که محصول به دست شما برسد فرآيند خريد ادامه دارد ولي دريافت کد رهگيري آخرين مرحله خريد از جانب شماست.
.
 
زمان دريافت کالا بعد از تکميل خريد چقدر است؟
بسته به نوع کالا و مکان تحويل کالا، اين زمان متفاوت است اما تيم ايماخريد سعي ميکند براي مشهديان عزيز نهايتا تا دو روز و براي ساير شهرها نهايتا تا 4 روز کاري محصول مورد نظر به دست مشتريان برسد.

.
منظور از کد تخفيف چيست ؟
براي هر خريد يک امتيازي در نظر گرفته ميشود که اگر امتياز به عدد 100 برسد يک کد تخفيف براي شما ارسال ميشود که بتوانيد در خريد هاي بعدي از آن کد استفاده کنيد. البته مي توانيد بجاي اينکه اين کد رو خودتون استفاده کنيد، اون رو به دوستاتون بديد تا آنها بتوانند در خريدشان تخفيف بگيرند البته اگر در شبکه هاي اجتماعي ما هم عضو باشيد ميتوانيد از کد تخفيف هايي که به دنبال کنندگان خودمان هديه ميدهيم استفاده کنيد .
.

حداقل سقف خريد چقدره؟
حداقلي براي سقف خريد وجود نداره. شما هر کدوم از کالاهاي ما رو ميتونيد بصورت آنلاين سفارش بديد که براتون ارسال بشه.

 
مزيت ايماخريد به ساير فروشگاه ها؟
ما دوست داريم خودمون رو شرکتي بدونيم که هدفش جلب رضايت مشتريه. به همين دليل تمام سعي و تلاش ما اين بوده که همواره کالاهايي در فروشگاه قرار داده بشه که از بالاترين کيفيت برخوردار بوده و مورد استفاده و نياز عموم مردم باشند. بعلاوه سيستم مرجوعي کالا که به مشتري اين امکان رو ميده که در صورت عدم رضايت از کالاي خريداري شده، بتونه اون رو برگردونه و پولش رو کاملا پس بگيره هم جزو نقاط قوت فروشگاه ما محسوب ميشه.
علاوه بر اينها موارد زير را نيز ميشه نام برد :
دسترسي به اطلاعات کامل در مورد کالاها و امکان مقايسه از طريق وب سايت
امکان خريد اقساطي با کمترين نرخ سود بازار
خريد کالاي اصل با گارانتي اصلي
ارائه بيشترين خدمات پس از فروش


از وضعيت سفارشي که ثبت کرده‏‌ام، چگونه مي‌‏توانم مطلع شوم؟
ايماخريد  با ارسال پيامک و ايميل، مرحله به مرحله وضعيت سفارش را به شما اعلام مي‏‌کند. همچنين براي اطلاع از وضعيت سفارش، مي‏‌توانيد وارد حساب کاربري خود شويد و با کليک روي گزينه «سفارشات من» از وضعيت آن مطلع شويد. همچنين ميتوانيد از طريق تماس با مرکز تماس شرکت ايماخريد  از وضعيت سفارش خود آگاه شويد.

 
بعد از ثبت سفارش، براي اطمينان از رسيدگي به آن بايد با شرکت ايماخريد تماس بگيرم؟
خير، پس از انجام مراحل خريد و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طريق سرويس پيامک يا ايميل اطلاع‏ رساني خواهد شد و در صورتي که نياز باشد کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.

 
آيا کالاهاي عرضه شده در سايت ايماخريد اصلي، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سايت هستند؟
بله. کالاهاي موجود در انبار ايماخريد  داراي گارانتي اصالت کالا بوده و داراي ضمانت‌نامه معتبر ميباشد.

 
آيا تعداد خريد از يک کالا در ايماخريد  محدوديتي دارد؟
درحالت عادي هيچ گونه محدوديتي در سفارش کالا از شرکت ايماخريد وجود ندارد و در صورت سفارش بيش از اندازه موجود حتما هماهنگي هاي لازم انجام خواهد شد.


چگونه بايد مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
پرداخت از طريق درگاه اينترنتي موجود در سايت و توسط کارت‌هاي عضو شتاب
پرداخت در محل

آيا پرداخت اينترنتي وجه سفارش در سايت ايماخريد  امن است؟ 
شما هنگام پرداخت اينترنتي، از سايت ايماخريد  وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طريق درگاه و وب سايت آن بانک، وجه خود را پرداخت مي نمايد. لازم به توضيح است که درگاه هاي بانکي نيز با توجه به آنکه از پروتکل امن httpsاستفاده مي کنند، جايي براي نگراني ندارند. در ضمن براي احتياط بيشتر شما مي توانيد در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکي خود از صفحه کليد مجازي استفاده کنيد.

 
ممکن است پرداخت اينترنتي ناموفق باشد، ولي مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهي ممکن است که چنين اتفاقي بيافتد اما ظرف مدت 72 ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد.


چرا قيمت ها در ايماخريد  پايين تر از ساير فروشگاهها مي باشد؟ 
دليل اصلي اين موضوع سياست ايماخريد  در ارائه کمترين قيمت و ارائه بيشترين خدمات به مشتريان مي باشد. 
ما آگاهيم که در عصر اينترنت و شبکه هاي اجتماعي هيچ متغييري براي موفقيت يک کسب و کار، بالاتر از ميزان رضايت مشتريان نمي باشد، براي همين سعي کرده ايم بجاي پرداخت هزينه هاي گزاف براي تبليغات، حاشيه سود خود را کاهش داده و در کنار ارائه خدمات بيشتر و بهتر، رضايت حداکثري مشتريان خود را جلب نماييم؛ و اين يعني بازي برد-برد براي ما و شما.
همين سياست در حال حاضر باعث گرديده که بسياري از مشتريان ما افرادي باشند که از طريق دوستان و آشنايان خود با ايماخريد  آشنا شده اند.

 
چگونه مطمئن شوم کالاي خريداري شده، کالاي اصلي است؟ 
ايماخريد  صرفا کالاهاي اصل و داراي گارانتي اصلي را در سايت به فروش مي رساند.
فروشگاه اينترنتي ايماخريد  بر خلاف فروشگاه هاي در سطح شهر، يک برند معتبر است. يک برند معتبر به دليل ارزشي که براي برند خود قائل است، تحت هيچ شرايطي، اعتبار برند خود را براي منافع جزئي زير سوال نمي برد، در حاليکه فروشگاه هاي در سطح شهر فاقد برند و نام شناخته شده بوده و ممکن است امروز باشند و روز ديگري نباشند.
فروشگاه ايماخريد  علاوه بر موارد فوق داراي (مثلا 5 ) روز تضمين طلايي تعويض است که در صورتيکه کالاي خريداري شده در مدت 5 روز اوليه دچار ايراد فني گرديد، کالا را براي مشتري تعويض مي نمايد، در حاليکه هيچ فروشگاه اينترنتي و غير اينترنتي ديگر اين خدمت را ارائه نمي نمايد.